لیخشتاینر: دیگران هر چه می خواهند بگویند، یوونتوس 31 اسکودتو دارد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – استفان لیخشتاینر مدافع سوییسی باشگاه یوونتوس معتقد است که این باشگاه 31 عنوان اسکودتو دارد و دو عنوانی که در نتیجه کالچوپولی از این تیم کسر شد، همچنان به قوت خود باقیست.

باشگاه یوونتوس در دو فصل 05-2004 و 06-2005 موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شد، اما به دلیل دخالتشان در رسوایی داوری، این عناوین از باشگاه کسر شد و یوونتوس راهی سری بی شد، اما لیخشتاینر نظری متفاوت دارد.

لیخشتاینر به Neue Zurcher Zeitung گفت: "با اینکه بعضی ها سعی می کنند دو عنوان قهرمانی را از یوونتوس کسر کنند ولی اینگونه نیست. این عنوان توسط تیم در زمین به دست آمد. از نظر من یوونتوس موفق به کسب 31 اسکودتو شده است. چیز دیگری برای اضافه کردن وجود ندارد. من نمی خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم."

لیخشتاینر که در سال 2011 از تیم لاتزیو به یوونتوس پیوست، در حال حاضر همراه با تیم ملی سوییس مشغول آماده سازی برای راهیابی به جام جهانی 2014 می باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:28 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 30682
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1